۱۱ اشتباه رایج در خصوص سئو ( قسمت سوم)

۱۱ اشتباه رایج در خصوص سئو ( قسمت سوم)

امروز در طراحی سایت اسپیناس بیشتر در خصوص باور های غلط و اشتباه و تاریخ گذشته سئو صحبت میکنیم.

 

شما میتوانید قسمت های قبلی این مقاله را در طراحی سایت اسپیناس مشاهده کنید.

 

۷ – کپی کردن محتوا در دیگر وب سایت ها یا وبلاگ ها :

 

کپی کردن محتوای وب سایت شما میتواند برای بازاریابی محتوا سودمند باشد ولی ممکن است به سئو آسیب بزند.

گوگل دوست ندارد محتوا در سراسر وب کپی شود ، پس کپی کردن می تواند به سئو آسیب بزند و گوگل شما را مجازات کند .

در چه صورت مضر خواهد بود ، در صورتی که گوگل تشخیص بدهد وب سایت شما یا وب سایتی که محتوا را در آن کپی کرده اید ، برای دور زدن استاندارد های سئو و بالا رفتن  رنک این کار را کرده اید !

یک مشکل دیگه که ممکن است گریبان گیر شما شود این است که محتوای کپی شما در اصل رنک بالا تری از محتوای اصلی بگیرد !

 

۸ – پادشاهی متعلق به محتواست ! :

 

پادشاه محتوا نیست ؟ محتوا پادشاست ؟ شیب ، بام ،  خوب همه ی محتوا ها نیستند : محتوای با کیفیت پادشاه است.

خیلی از وب مسترها و وبلاگ نویس ها محتوایی تولید میکنند که یک موضوع را در بر میگیرد ، ولی نه به طور کامل ، این محتوا هیچ ارزشی ندارد و چندان قوی نیست .

گوگل این گونه از محتوا ها را در دسته ی محتوای ضعیف می گذارد.

در اینترنت جست و جو نکنید و سعی نکنید محتوای بقیه را باز نویسی کنید. یک مطلب یکتا و با ارزش تولید کنید تا قدرت واقعی آن را بشناسید.

 

سئو
سئو

 

۹ – توضیحات متا را جذاب کنید :

 

توضیحات متا برای موتور های جست جو نیست ، برای مردم است.

گوگل آنها را به عنوان چکیده ز از محتوا معرفی میکنید ، تا جست و جو کننده ها بدانند صفحه شما در مورد چیست.

پس انجا را از کلمات کلیدی پر نکنید ! یک چکیده جذاب و مرتبط به محتوا بهترین چیز است.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *